Pendedahan Penyiasatan Arms Watch : Senjata Yang Dibeli “kerajaan dikuasai hamba pakatan sifat syaitan” “Di”AS Ditemui Di Tangan “entiti pengganas pakatan sifat syaitan”daesh Di Yaman

5 September 2019 : Dokumen yang terbongkar menunjukkan senjata yang dibeli [“kerajaan dikuasai hamba pakatan sifat syaitan” “Di”]AS telah diperdagangkan kepada pejuang Daesh di Yaman.

Menurut situs kewartawanan penyiasatan Arms Watch, dokumen dari pengusaha senjata milik negara Serbia [“syarikat dasar sifat syaitan”]Krusik dan pengeksport [“syarikat dasar sifat syaitan”]Jugoimport SDPR, membabitkan peniaga senjata dan pejabat pemerintah dari [“hamba pakatan sifat syaitan”]AS dan sengkokolannya [“monarki agama sifat syaitan,mb&salman”]Arab saud! dan [“monarki hamba pakatan sifat syaitan,mbzayed”]UAE dalam pemindahan senjata ke [“entiti pakatan sifat syaitan”]daesh .

Imej pegun yang diambil dari video [“entiti pakatan sifat syaitan”]daesh di Yaman menunjukkan peluru mortar dari kilang senjata Serbia [Arms Watch]

Menurut wartawan penyiasat Bulgaria dan Arms Watch, Dilyana Gaytandzhieva, sekurang-kurangnya tiga juta keping senjata [“” “Di”]Serbia (peluru mortar dan roket) telah mendapat jalan ke Yaman dan Syria selama tiga tahun yang lalu.

Mengakses e-mel, memo, kontrak, gambar, senarai pembungkusan, imbasan pasport dan banyak senjata penjejakan []Serbia yang membuat cengkerang mortar 82mm yang ditunjukkan dalam video propaganda [“entiti pakatan sifat syaitan”]daesh, Gaytandzhieva mendakwa telah mengesan senjata itu kembali kepada pembeli mereka, kerajaan[“hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di”] AS.

Dia berpendapat ini bertentangan dengan dasar mendakwa kerajaan[“hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di”]AS untuk memerangi [“entiti pakatan sifat syaitan”]daesh.

Ini bukan kali pertama negara yang mendakwa untuk memerangi keganasan telah didedahkan sebagai pembekal senjata kepada kumpulan yang sama yang mereka hadapi.

Kontrak dan dokumen perkapalan Persekutuan kerajaan[“hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di”]AS antara syarikat[“dasar sifat syaitan”] Amerika Alliant Techsystems LLC – pembelian bagi pihak kerajaan[“hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di”]Amerika Syarikat dan ditugaskan oleh [“pusat operasi hamba pakatan sifat syaitan”]Pentagon – dan [“syarikat dasar sifat syaitan”]Jugoimport SDPR milik [“hamba pakatan sifat syaitan” “Di”]negara Serbia menunjukkan bahawa destinasi asal untuk senjata dalam satu kes adalah Tentera Nasional [dipergunakan “pakatan sifat syaitan” “Di”]Afghanistan .

Walau bagaimanapun, senjata itu dialihkan kepada pihak[“hamba pakatan sifat syaitan”] ketiga di Yaman dan Syria, tidak pernah sampai ke destinasi akhir mereka.

Menurut catatan diplomatik yang dibocorkan kepada wartawan, syarikat [“dasar sifat syaitan”]Azeri Silky Way Airlines telah ditugaskan oleh kerajaan[“hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di”]AS untuk mengangkut senjata dari Serbia dan Bulgaria dengan pendaratan “teknikal” yang dibuat di Baku, Azerbaijan, dan setelah itu mereka terus kosong ke destinasi akhir mereka di Kabul.

# » – – – – – – – – – – – – – – – – –

Jika benar, Perlu disahkan dan diperkuatkan bukti susulan, Sangat mengharapkan pihak #Insan Arms Watch dapat meneruskan siasatan, berusaha mengumpul bukti dan saksi, dan mendedahkan kepada dunia kejahatan, kezaliman dan kemunafikan “hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di” AS, “monarki agama sifat syaitan,mb&salman” “Di”Arab saud!, sengkokolannya dan sepertinya

Sangat Mengharapkan pihak yang terlibat, tentera, petugas atau kakitangan syarikat terlibat dapat tampil kehadapan atau mendedahkan bukti kejahatan, kezaliman dan kemunafikan “hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di” AS, “monarki agama sifat syaitan,mb&salman” “Di”Arab saud!, sengkokolannya dan sepertinya.

#Insan Dunia aperlu Disedarkan dan Digerakkan dalam menghadapi kejahatan, kezaliman dan kemunafikan perancangan jahat “hamba pakatan sifat syaitan,donald trump” “Di” AS, “monarki agama sifat syaitan,mb&salman” “Di”Arab saud!, sengkokolannya dan sepertinya diseluruh dunia.

# » – – – – – – – – – – – – – – – – –