Seluruh #Insan Dunia Perlu Tegas Mengecam Dan Menentang Dideportasi Dan Pengusiran Secara Paksa Pelarian Syria Oleh Kerajaan “dasar pakatan sifat syaitan” “Di” Lubnan Dan Menuntut Negara Dunia Memberi perlindungan Dan bantuan Sewajarnya

HRW: Pelarian Syria Yang Dideportasi Secara Paksa Oleh kerajaan[“dasar pakatan sifat syaitan”]Lubnan Telah Ditangkap Oleh Rejim [“hamba pakatan sifat syaitan”]bashar al assad

September 2, 2019 Human Rights Watch yang berpangkalan di New York telah melaporkan hari ini bahawa sekurang-kurangnya tiga orang Syria yang dideportasi secara paksa oleh pihak berkuasa [“dasar pakatan sifat syaitan”]Lubnan telah ditangkap oleh rejim[“hamba pakatan sifat syaitan”]bashar al assad Syria semasa pulang ke negara mereka. Antara 21 Mei dan 28 Ogos, pengawas hak, 2,731 orang Syria diusir dari negara[“dasar pakatan sifat syaitan”]Lubnan dan diserahkan terus kepada pihak berkuasa[“hamba pakatan sifat syaitan”]bashar al assad di Syria, mengikut keputusan kerajaan[“dasar pakatan sifat syaitan”]Beirut pada bulan Mei untuk mengusir semua orang Syria memasuki tidak teratur selepas 24 April tahun ini.

Direktorat Keselamatan Umum [“dasar pakatan sifat syaitan”]Lubnan telah, bagaimanapun, mengusir sekurang-kurangnya tiga orang Suriah yang melarikan diri dari negara mereka sebelum tarikh cut-off itu. Mereka kini telah ditahan oleh rejim Syria.

Menurut Lama Fakih, yang bertindak sebagai Direktur Timur Tengah di HRW, “[“dasar pakatan sifat syaitan”]Lubnan meletakkan warga Syria dengan risiko serius dengan mengembalikan mereka ke negara yang mereka lari dan menyerahkan mereka kepada pemerintah yang bertanggungjawab atas kekejaman besar-besaran.” Dia menggariskan perlindungan hukum yang Lubnan wajib memberi: “Lubnan diwajibkan secara sah untuk membenarkan orang ramai mencabar pengusiran mereka dan berhujah untuk perlindungan. Dan dilarang oleh undang-undang untuk mengembalikan siapa saja untuk menghadapi penganiayaan atau penyeksaan. ”

BACA: Zon selamat di utara Syria untuk memastikan pulang rumah orang Syria

Penangkapan ketiga-tiga orang Syria itu, dan kemungkinan lebih, menunjukkan amalan rejim Presiden [“hamba pakatan sifat syaitan”]bashar al assad untuk menangkap, menginterogasi dan bahkan menyeksa #Insan Suriah yang kembali ke negara terbabit, yang kebanyakannya pulang ke rumah berikutan janji keselamatan dan perdamaian. Ini menjejaskan kisah yang dikemukakan oleh rejim [“hamba pakatan sifat syaitan”]bashar al assad “Di”Syria dan sekutu-sekutunya bahawa wilayah yang ditarik baliknya “selamat” daripada kesan perang sivil lapan tahun yang telah merosakkan Syria, dan ia terbuka kepada “percubaan” dalam perdamaian dan pengampunan.

Peranan kerajaan[“dasar pakatan sifat syaitan”]Lebanon dalam kembalinya pelarian Syria dijelaskan melalui beberapa langkah kerajaan tahun ini, di mana rumah-rumah sementara dan tempat perlindungan pelarian
dihancurkan bersama-sama dengan tindakan keras terhadap orang Syria yang bekerja secara haram. Langkah-langkah seperti itu bertentangan dengan Konvensyen Terhadap Penyiksaan di mana Lubnan adalah sebahagian, yang mewajibkan negara untuk tidak memulangkan atau mengekstradisi sesiapa yang dalam bahaya diseksa atau diseksa. Ia juga merupakan sebahagian daripada prinsip refoulement dalam undang-undang antarabangsa, yang mewajibkan negara untuk tidak mengembalikan orang ke tempat mereka menganiaya penganiayaan.

Terdapat kira-kira 1.5 juta pelarian Syria di Lubnan yang telah melintasi sempadan sejak konflik di Syria bermula pada tahun 2011. Secara sah, kerajaan di Beirut sepatutnya membenarkan sesiapa yang berisiko membuang peluang untuk melihat seorang peguam, untuk bertemu dengan PBB agensi pelarian, dan mengemukakan hujah mereka terhadap pengusiran di mahkamah yang cekap.
Penangkapan pelarian oleh rejim [“hamba pakatan sifat syaitan”]bashar al assad dan bahagian Lebanon dalam prosesnya adalah contoh jenis pelanggaran hak asasi manusia yang dilakukan oleh Syria dan sekutunya.
Mereka adalah antara banyak oleh rejim [“hamba pakatan sifat syaitan”]bashar al assad yang meliputi HRW, termasuk penghilangan paksa, penangkapan dan gangguan sewenang-wenangnya.

# » – – – – – – – – – – – – – – – – –

“Di” Syria, Diantara Siri Kejahatan, Kezaliman Dan Kemunafikan “(hamba) pakatan sifat syaitan”, “rejim pakatan sifat syaitan, bashar assad” “Di” Syria, putin “Di” Rusia, rouhani-khameini “Di” Iran, hizbullat “Di” Lubnan sekutunya “entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di” Israel, mb&salman “Di” Arab saud!, trump “Di” Amerika, taresa may “Di” Britain, marcon “Di” Perancis, mbzayed “Di” UAE, alsisi “Di” Mesir, haftar “Di” Libya, abas/fatah “Di” Palestin, juga sengkokolannya xi jiping “Di” China, su kyi, haungliang “Di” Myanmar, modi “Di” India Dan “hamba pakatan sifat syaitan” Sepertinya “Di” Seluruh Dunia

Sangat Azab Penderitaan, Penindasan, Kezaliman, Kekejaman Dan Kemunafikan Yang Terpaksa Dan Telah Dilalui #Insan Dan Umat Islam “Di” Syria, Palestin, Yaman, Rohingya, Uyghurs, Libya, Afganistan, Iraq, Sudan, Benua Afrika,Somalia Dan Diseluruh Dunia.
“DIMANA DAN APAKAH TINDAKAN” yang dikatakan “raja, sultan, kerajaan, pemimpin, mufti dan ulamak” agama, umat, islam dam Malaysia?
Dimana pemimpin negara dan Umat Islam?, Apakan tindakan majoriti pemimpin Dunia, #Insan dan Umat Islam?
Atau hanya sibuk “mempergunakan” ritual, nama dan perhiasan Islam, “menjual” pahala, dosa, syurga Dan neraka, merosak dan menyelewengkan Agama, Nilai Dan Moral, melalai, menekan dan menghalang kebangkitan Islam dan rakyat, menganiaya, mengancam dan menindas rakyat yang membantah, dihina dan mengemis!.

Yang jelas Islam Dengan Tegas Menegah Dan Menetapkan Hukum HARAM() Melantik Pemimpin Yang Tidak BERHAK, Tidak Menunaikan Amanah, Melakukan Penyelewengan, Merosakkan Akidah, Zalim Dan Munafik.

Dan (saham) dosanya sangat besar kerana melibatkan jutaan rakyat dan #Insan keseluruhan, jutaan dirosakkan, terkesan dan dirugikan, beratus bilion dana negara diselewengkan dan dibazirkan, jutaan #Insan dan umat islam dirosakkan dan akidah islam diselewengkan, berpuluh tahun memimpin dengan penuh kemunafikan, kerosakan, penyelewengan, pembaziran, zalim, merosakkan dan menyelewengkan ajaran agama.

Kenapa Semua Ini Boleh Berlaku Ketika “Dikatakan” Dipimpin dan Didokong Umat “Islam” Yang “Dikatakan” Agama Ramhmata lil-Alami Yang Diredhai Allah?.

Adakah Mereka Ini Islam?, Atau Hanya Segolongan “Munafikin Dan Musrikin”(kafir) Yang Mempergunakan Nama, emosi, sentimen, kepuakkan Dan Ritual Islam, menjual dosa, pahala, syurga, neraka Dalam Perhiasan Dan Jubah Agama Islam, menjadikan sebahagian, sengkokolan dan dipergunakan musuh-musuh #Insan dan Islam.

Yang Jelas, Sebahagian Besar Umat Islam Telah Dirosakkan, Diselewengkan Akidah, Di Jasadkan Ibadah Dan Ritual, Dijual Pahala, Dosa, Syurga Dan Neraka, Demi Habuan Dunia, Kemewahan, Kesenangan, Keselesaan, Keselamatan, Hawa Nafsu, Emosi, Sentimen, Kepuakkan Dan Menjadi Hamba Sifat Syaitan Yang Zalim, Batil Dan Munafik.

Segolongan “Umat Yang Tidak Ikhlas, Zalim, Mengikut Hawa Nafsu Dan Munafik” Yang Akan Dihitung, Dipertanggungjawabkan Dan Akan Diazab Allah Yang Maha Menghukum Dihari Pembalasan

# – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Secara peribadi ingin memohon maaf kerana tidak mampu berusaha lebih baik untuk turut sama lebih membantu dan menyumbang untuk membela dan meringankan penderitaan #Insan dan umat Islam di Syria, Yaman, Palestin, Rohingya, Uyghurs, Benua Afrika, Somalia, Sudan dan diseluruh dunia.

Dan sebagai (mewakili) rakyat Malaysia juga ingin memohon maaf kerana sekarang “Negara Dan Rakyat Malaysia telah diperangkap, terperangkap dan ‘Di’ sibukkan membayar hutang, krisis ekonomi, kos hidup, kerosakan dan penyelewengan Agama, budaya, sosial dan nilai hidup. Telah diperangkap dan terperangkap dalam krisis, kerosakan, penyelewengan dan kemunafikan kepimpinan sekian lama, dan sekarang ‘Di’dalam proses melengkapkan ‘Kitaran Berulang Perancangan “dasar sifat syaitan”, Jahat, Kemunafikan Dan Kebatilan’ demi kelangsungan kuasa dan kawalan, untuk menyusun dan melaksanakan gerak kerja dan perancangan jahat “pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia, membersihkan kotoran, kerosakan yang telah dilakukan dan menyerap penentangan.

Dan sekarang “hamba pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia ‘Di’dalam proses sedang “merai, menyemarak, memanipulasi dan mempergunakan kesan dan matlamat kerosakan, penyelewengan dan kemusnahan yang dirancang dan dengan sengaja dilakukan”. DAN untuk menutupi jejak, gerak kerja dan perancangan “pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia yang digerakkan dan dirancang sekian lama dan juga penerus dan pelaksana dasar penjajah kolonial “hamba sifat syaitan” british” oleh barisan “kepimpinan pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia dalam berbagai rupa, agama, akidah, bangsa, golongan dan pihak.

Dengan maaf, untuk makluman #Insan Dunia Dan Umat Islam terutama yang sedang azab menderita, dizalimi, ditindas, dibunuh dan diancam kebuluran, penyakit dan kematian diseluruh dunia, Malaysia sekarang masih lagi dikuasai “akitek dan pendokong” “pakatan sifat syaitan” dalam berbagai rupa, akidah, pihak dan parti. Yang Jelas “Tidak banyak yang Malaysia dan rakyatnya mampu lakukan dan sumbangkan”, “tidak banyak kepimpinan Malaysia yang ada sanggup lakukan dan lantang bersuara”, sebahagiannya dan sebilangannya mungkin sibuk, mungkin takut, mungkin tidak peduli, mungkin telah dirosakkan, diselewengkan ATAU mungkin menjadi sebahagian dari “hamba dan perancangan jahat pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia ATAU mungkin juga “TELAH(sekadar)” dijadikan sebagai perhiasan politik habuan, retorik perjuangan, istilah, pemuka agama dan dipergunakan “pakatan sifat syaitan”.

#Hanya Allah Yang Maha Mengetahui Dan Membalas HukumanNya Di Dunia Dan Azab Dihari Pembalasan.

Yang jelas, “#Insan Dunia Perlu Tegas Mengecam, Membantah Dan Menentang Kejahatan, Kezaliman Dan Kemunafikan Kejahatan, Kezaliman Dan Kemunafikan mb&salman “Di” Arab saud!, mbzayed “Di” UAE, alsisi “Di” Mesir, haftar “Di” Libya, abas/fatah “Di” Palestin, “entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di” Israel, trump “Di” Amerika, taresa may “Di” Britain, marcon “Di” Perancis, juga sengkokolannya “rejim pakatan sifat syaitan, bashar assad” “Di” Syria, putin “Di” Rusia, rouhani-khameini “Di” Iran, hizbullat “Di” Lubnan, xi jiping “Di” China, su kyi, haungliang “Di” Myanmar, modi “Di” India Dan “hamba-hamba pakatan sifat syaitan” Sepertinya “Di” Seluruh Dunia

Jutaan Telah Terkorban Dan Jutaan Lagi #Insan Sedang Dizalimi, Ditindas, Dibunuh, Diancam Kebuluran, Penyakit Dan Kematian Diseluruh Dunia Yang Sebahagian Besar Darinya Disebabkan, Dirancang Dan Dilakukan “hamba pakatan sifat syaitan yang jahat, zalim dan munafik”. Sangat Mengharapkan Dan Mengesa Kesedaran, Kebangkitan, Kepedulian, Sokongan Dan Bantuan #Insan Dunia Secara Bersama Mempergiatkan Usaha Menyelamatkan #Insan Dan Secara Bersama Memperjuangkan Dunia Lebih Baik Kepada Setiap #Insan.
Sangat Mengharapkan, Mengesa Dan Menuntut Kesedaran Dan Kebangkitan #Insan Dunia Dan Umat Islam Secara Bersama Berjuang Dengan Penuh Keikhlasan Demi “Sifat, Nilai dan Jasad/Kekuatan Baik/Mulia/(AgamaAllah)Fitrah #Insan”, JIHAD Penuh Keikhlasan Kerana Allah Yang Esa Maha Pencipta Alam Seisinya

Mendoakan Semoga Seluruh #Insan Dunia Diberi Kekuatan, Kesabaran, Ketabahan, Petunjuk, Hidayah Dan Sentiasa Dilindungi Allah Yang Maha Esa”

“Seiring Usaha, Masa Dan Usia, Hanya Kepada Allah Yang Maha Esa Kita Memohon, Berserah Dan Kembali”.

# Save #Insan # Save Islam # Stop Genoside #Insan # Stop Genoside Islam,

*Note : Petikan Mengunakan Translator Diedit, Tulisan dalam kurungan [ ] atau sebahagian ” ” adalah penambahan ayat dan tanda yang dirasakan sangat perlu untuk menyampaikan, memperjelas dan mempertegaskan maksud, nilai, sifat, kezaliman, kejahatan, kebatilan dan kemunafikan serta sangat perlu melihatnya dan memahaminya dari sudut sepatutnya dan sewajarnya.