Persoalan Setiap “Rakyat” Amerika, #Insan Dunia Dan Umat Islam Mesti menghadapi: “Apartheid sifat syaitan  Israel, Kerosakan Nilai, Sifat Dan Demokrasi AS”, Dan Perancangan “pakatan hamba sifat syaitan” Yang Telah Mendominasi Dan Mencengkam Negara Dunia.

PRU Amerika(dan seluruh dunia), Sangat mengharapkan kepimpinan #Insan yang ikhlas terutama dari gerakan, pertubuhan atau institusi #Insan seperti Hak Asasi, Amenesty, badan kebajikan, kepimpinan masyarakat, badan agama, sepertinya dan gerakan #Insan lain secara bersama mengadakan kesefahaman, maufakat dan persetujuan menampilkan seorang kepimpinan #Insan yang (cuba) dengan penuh keikhlasan kepada “Sifat, Nilai, Jasad Dan Kekuatan Baik/Mulia(AgamaAllah) Fitrah #Insan” untuk dicalonkan, didokong, dimenangkan dan dilantik sebagai Presiden Amerika, sebagai pemimpin #Insan “Di” Amerika dan diantara kepimpinan #Insan Dunia Amnya.Sebagai diantara barisan jemaah pemimpin #Insan yang secara bersama mengamalkan, merai, mendidik, memberi, menerima, memperjuangkan dan memenangkan “Sifat, Nilai, Jasad Dan Kekuatan Baik/Mulia(AgamaAllah) Fitrah #Insan”. Diseluruh Dunia.

Di Amerika, Di Britain, Perancis, Rusia, China, India, Arab saud!, Mesir, UAE, Yaman, Israel, Palestin, eropah, Asia, Benua Afrika, di Rantau Arab Dan Diseluruh Dunia, Juga di Malaysia, Indonesia, Bangladesh, Pakistan, Turki, Qatar Dan Sepertinya, Sangat Mengharapkan Gerakan Kepimpinan #Insan Dapat Tampil Kehadapan Secara Bersama Dan Maufakat Berjemaah Memimpin Gerakan #Insan Dengan Penuh Keiklasan “Sifat, Nilai, Jasad Dan Kekuatan Baik/Mulia(AgamaAllah) Fitrah #Insan” Dan Kerana Allah Yang Maha Pencipta.

Mendoakan Semoga Seluruh #Insan Dunia Diberi Kekuatan, Kesabaran, Ketabahan, Petunjuk, Hidayah Dan Sentiasa Dilindungi Allah Yang Maha Esa”

“Seiring Usaha, Masa Dan Usia, Hanya Kepada Allah Yang Maha Esa Kita Memohon, Berserah Dan Kembali”.

# Save #Insan # Save Islam # Stop Genoside #Insan # Stop Genoside Islam,

# » – – – – – – – – – – – – – – – – –

25 Disember, 2018, Bahia Amawi, guru sekolah rendah di Texas yang dipecat kerana enggan menandatangani sumpah anti-BDS dalam kontraknya

Bahia Amawai adalah pakar bahasa AS dan pakar bahasa Texas yang membantu kanak-kanak autistik dan anak-anak cacat mengatasi masalah mereka.Meskipun sifatnya yang penting dan mulia, dia dipecat oleh Pflugerville Independent School District, yang melayani kawasan Austin.

Setiap tahun, Amawai menandatangani kontrak tahunan yang membolehkannya meneruskan tugasnya tanpa gangguan. Tahun ini bagaimanapun, ada yang berubah.Mengejutkan, Pihak sekolah telah memutuskan untuk menambah klausa[“dasar pakatan sifat syaitan”] kepada kontrak yang memerlukan guru dan pekerja lain untuk berjanji untuk tidak memboikot[“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”] Israel “semasa tempoh kontrak mereka”.”Sumpah[“dasar pakatan sifat syaitan”] ” kini adalah sebahagian daripada Seksyen 2270.001 Kod Kerajaan[“dasar sifat syaitan”] Texas, dan dinyatakan dalam kontrak dengan penjelasan yang jelas supaya mereka yang ingin bekerja, atau menyimpan pekerjaan mereka dengan kerajaan[“dasar sifat syaitan”] Texas tidak mendapati kelemahan untuk mengelakkan penalti: “Boycott [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel” bermaksud enggan berurusan, menamatkan kegiatan perniagaan dengan, atau mengambil tindakan apa pun yang bertujuan untuk menghukum, memudaratkan ekonomi, atau membatasi hubungan komersial khusus dengan [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel, atau dengan orang atau entiti yang menjalankan perniagaan di Israel atau di wilayah yang [“diduduki, dijajah dan”]dikuasai [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel .. “

Fakta bahawa Texas menganggap tidak dapat diterima walaupun boikot perniagaan yang beroperasi di penempatan [“hamba sifat syaitan”] haram di Bank Pendudukan Tebing Tinggi meletakkannya bertentangan dengan undang-undang antarabangsa, dan kemudiannya dengan majoriti masyarakat antarabangsa.

Tetapi jangan tergesa-gesa untuk menghakimi, mengutuk Texas kerana menjadi “liar barat” yang terkenal dan stereotaip, seperti yang digambarkan walaupun di media Amerika Syarikat sendiri.Sesungguhnya, Texas hanyalah satu aspek kecil dalam kempen kerajaan [“hamba pakatan sifat syaitan” “Di”]Amerika yang besar yang bertujuan untuk mengawal kebebasan bersuara seperti yang termaktub dalam perlembagaan negara sendiri.

Dua puluh lima buah negara[“dasar sifat syaitan” “Di”] AS telah meluluskan anti-boikot undang-undang [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel, atau telah mengeluarkan perintah eksekutif[“dasar sifat syaitan”] yang mensasarkan rangkaian sokongan boikot, sementara negara-negara lain sedang dalam proses saman berikut. Di peringkat kerajaan persekutuan[“pakatan sifat syaitan”] , Akta Anti-Boycott Kongres [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel, yang diterima dengan semangat di kalangan ahli perundangan[“hamba sifat syaitan” “Di”] AS,’bersumpah”hamba sifat syaitan”‘ untuk menahan dan memenjarakan mereka yang memboikot [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel.

Walaupun terdapat pertentangan masyarakat sivil yang kuat terhadap pelanggaran yang jelas terhadap prinsip-prinsip asas kebebasan bersuara, para aktivis[“hamba sifat syaitan”] pro-Israel tidak terkesan.
Texas – yang telah meluluskan dan menguatkuasakan undang-undang yang menjejaskan sokongan untuk memboikot[“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”] Israel, yang dipertahankan oleh gerakan Boycott, Peralihan dan Sanksi Persatuan Masyarakat Awam Palestin (BDS) – terus memimpin jalan untuk negeri-negeri lain.

Di bandar Dickinson, Texas, yang telah dihancurkan oleh taufan Harvey tahun lalu, mangsa taufan diminta untuk menandatangani janji untuk tidak memboikot [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel sebagai pertukaran untuk bantuan kemanusiaan yang menyelamatkan nyawa.

Ia pasti menjadi kejutan yang lengkap bagi penduduk yang berpindah di bandar itu untuk mengetahui bahawa bekalan yang kurang mereka akan menerima bergantung kepada sokongan mereka terhadap kerajaan[“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel, [“hamba sifat syaitan”]benjamin netanyahu.

Tetapi ini adalah keadaan demokrasi yang menyedihkan di AS pada masa ini, di mana kepentingan negara yang agak kecil dan jauh menjadi dasar dari dasar-dasar kerajaan[“pakatan sifat syaitan,trump” “Di”] Amerika Syarikat, di rumah atau di luar negara.
Penyokong kaya [“hamba sifat syaitan”]Israel bekerjasama dengan kumpulan lobi[“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”] Israel yang berpengaruh di Washington DC, tetapi juga di negeri, dan juga di peringkat bandar untuk memboikot [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel yang boleh dihukum oleh undang-undang.
Ramai ahli politik[“hamba sifat syaitan”] AS menjawab
panggilan lobi[“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”] yang tidak munasabah untuk membantah perbezaan politik di seluruh negara.

Walaupun pada hakikatnya banyak daripada mereka tidak dapat peduli[, berniat jahat, “hamba pakatan sifat syaitan”] atau bahkan benar-benar memahami sifat perdebatan mengenai BDS, mereka sanggup melakukan mil ekstra (seperti dalam melanggar kesucian sistem demokrasi mereka sendiri) untuk memenangi pertolongan lobi[“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”], atau, pada kurangnya mengelakkan murka mereka[demi habuan dunia].

Kempen anti-BDS bermula di Amerika Syarikat dengan bersungguh-sungguh beberapa tahun yang lalu, dan, tidak seperti taktik BDS sendiri, ia menghindari usaha-usaha rumput, dengan fokus bukan dengan cepat mewujudkan badan rasmi kerja undang-undang yang menempatkan pemulauan [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel di Penjara.

Walaupun bahasa hukum yang tergesa-gesa disusun telah dicabar dengan berani , dan, pada masa-masa, dibalikkan sama sekali oleh peguam dan organisasi masyarakat sivil, strategi [“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”]Israel telah berjaya menempatkan penyokong BDS pada pertahanan.

Kejayaan yang terhad ini boleh diakreditasi kepada sahabat [“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”]Israel yang berkuasa dan bertindak tegas terhadap gendang perang Tel Aviv.
Las Vegas judi mogul, Sheldon Adelson , mengambil kepimpinan kepimpinan. Dia bergerak ke dalam tindakan, membina “Pasukan Petugas Maccabee”, yang menimbulkan berjuta-juta dolar untuk memerangi apa yang ditakrifkan oleh para pegawai [“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”]Israel sebagai ancaman eksistensial kepada [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel dan delegitimasi negara itu sebagai “negara [“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis yang mempergunakan nama, emosi, penderitaan, ancaman dan bangsa”]Yahudi.”

Strategi utama yang dikemukakan oleh [“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”]Israel di dalam perbincangan adalah tanggapan yang
mengelirukan bahawa BDS menyeru pemboikotan orang Yahudi, bertentangan dengan boikot[“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”] Israel sebagai negara yang melanggar undang-undang antarabangsa dan banyak resolusi Bangsa-bangsa Bersatu.

Negara yang mempraktikkan[“dasar pakatan sifat syaitan” mempergunakan] perkauman sebagai satu perkara tentu saja , mempertahankan pemisahan kaum dan membina dinding Apartheid[“hamba sifat syaitan”] tidak sepatutnya memboikot. Itulah tahap minimum akauntabiliti moral, politik dan undang-undang memandangkan [“pakatan sifat syaitan,trump” “Di”] AS, kerana negara-negara lain diwajibkan untuk menghormati dan menghormati undang-undang antarabangsa dalam hal itu.
Walau bagaimanapun, [“pakatan sifat syaitan,trump” “Di”] AS yang digalakkan oleh kurangnya akauntabiliti, terus bersikap dengan cara yang sama seperti negara-negara yang [“pakatan sifat syaitan” “Di”] Washington tanpa henti menyerang[dengan kemunafikan sifat syaitan untuk penjenamaan dan dipergunakan] kerana tingkah laku mereka yang tidak demokratik dan melanggar hak asasi manusia.

Sekiranya kejadian aneh itu – guru menembak dan bantuan penghawa dingin untuk mengambil pendirian politik – berlaku di China, sebagai contoh, [“pakatan sifat syaitan” “Di”] Washington akan [dengan kemunafikan sifat syaitan untuk penjenamaan dan dipergunakan] memimpin kempen antarabangsa yang mengutuk ketegangan dan pelanggaran hak asasi manusia [“rejim pakatan sifat syaitan, xi jinping” “Di”]Beijing.

Ramai #Insan Amerika masih belum memahami bagaimana penyerahan [“pakatan sifat syaitanz” “Di”] Amerika Syarikat terhadap kehendak politik [“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”]Israel mempengaruhi[, merosak, menyeleweng dan menekan]kehidupan seharian[dan generasi]mereka. Tetapi dengan lebih banyak sekatan undang-undang yang sedemikian, bahkan orang biasa Amerika tidak lama lagi akan mendapati diri mereka berjuang untuk hak-hak politik asas yang, seperti Bahia Amawai, mereka selalu mengambil kesempatan.

Pasti, [“pakatan sifat syaitan dan entiti zionis”]Israel mungkin telah berjaya memaksa sesetengah orang untuk tidak bersumpah secara terbuka sokongan BDS, tetapi akhirnya akan kehilangan pertempuran ini juga.
Muffling suara masyarakat sivil jarang bekerja dalam jangka masa yang panjang[terutama dalam pemaksaan, ancaman dan tekanan berterusan], dan kempen anti-BDS, yang sekarang menembusi hati[sebahagian] kerajaan [“pakatan sifat syaitan” “Di”] AS, terikat akhirnya akan membangkitkan perbualan di seluruh negara.
Adakah melindungi Apartheid[“entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di”] Israel lebih penting kepada rakyat Amerika daripada memelihara sifat asas demokrasi mereka sendiri?

Itulah persoalan[akan mengelirukan]bahawa setiap orang Amerika[” dan #Insan Dunia yang Amerika, Britain, Perancis, Barat dan majoriti negara dunia telah dikuasai zionis israel”], dan tanpa mengira bagaimana mereka merasakan konflik Timur Tengah yang kononnya jauh, harus menjawab [sebagai #Insan ], dan dengan segera.

Sumber Translate: https://www.middleeastmonitor.com/
# » – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

*Note : Petikan Mengunakan Translator Diedit, Tulisan dalam kurungan [ ] atau sebahagian ” ” adalah penambahan ayat dan tanda yang dirasakan sangat perlu untuk menyampaikan, memperjelas dan mempertegaskan maksud, nilai, sifat, kezaliman, kejahatan, kebatilan dan kemunafikan serta sangat perlu melihatnya dan memahaminya dari sudut sepatutnya dan sewajarnya.

# » – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Yang jelas

“pakatan sifat syaitan” terutama “Di” amerika, britain,perancis, sekutunya dan sepertinya” telah sekian lama menindas dan membunuh jutaan #Insan terutama Umat Islam dengan berbagai fitnah, rekayasa dan kemunafikan, dan ianya seakan menjadi sebahagian nilai, sifat dan akidah majoriti masyarakat barat dan “Nasarani” dan permasaalahan Palestin adalah sebahagian darinya. Perancangan “pakatan sifat syaitan” “Di” Amerika, Britain, German, Perancis, Barat, +Soviet Union, dan hamba “pakatan sifat syaitan” “Di” +Saud!, +Syria, +Mesir, +UAE, ++” dan entiti zionis” “mencipta” Negara(Israel) Yang Dikuasai “pakatan sifat syaitan mempergunakan entiti zionis” “Di” Palestin Bersejarah dalam ruang mempergunakan emosi, Holocos “dasar pakatan sifat syaitan”]nazi, penindasan, agama yang dirosakkan dan diselewengkan, juga habuan, kebendaan dan nafsu yang mempergunakan nama dan bangsa “Yahudi” untuk dijadikan (memperkecilkan) titik tumpuan, sasaran permusuhan dan dijadikan “alasan, propaganda, manipulasi, diekploitasi dan untuk mengolah persetujuan” kepada pembantaian, penindasan, kezaliman dan pembunuhan massa #Insan di Palestin dan demi untuk mencipta pertembungan, permusuhan dan peperangan berterusan yang merosakkan dan membunuh terutama dengan Umat Islam dengan sandaran segala kekuatan, sokongan,dan sumber “pakatan sifat syaitan dan entiti zionis” “Di” seluruh dunia yang dikumpulkan, dirancang dan disusun sekian lama terutama sejak dari zaman penjajah kolonial “hamba sifat syaitan barat”. Dengan dasar “kejahatan, kezaliman dan kemunafikan sifat syaitan”, penjajah kolonial “hamba sifat syaitan” menjarah, melemah, membunuh, merosak, memporaperandakan dan memastikan hanya “hamba pakatan sifat syaitan” berkuasa terutama di negara majoriti Umat Islam, seperti “hamba pakatan sifat syaitan, saud dan sepertinya” “Di” Rantau Arab Dan “entiti penjajah pakatan sifat syaitan, umnobn dan sepertinya” “Di” Kepulauan Melayu. (umnobn dibentuk, dilindungi dan diperkuatkan oleh penjajah kolonial “hamba sifat syaitan” yang mencipta, melindungi dan memperkuatkan zionis israel dan monarki/rejim “pakatan sifat syaitan” di Rantau Arab)Dan sekarang natijahnya terutama negara #Insan dan Umat Islam telah jauh ketinggalan, terpesong, diselrwengkan, dirosakkan, dilemahkan, diporakperankan, dicengkam, dirancang dan dipastikan kekal dikuasai “hamba-hamba pakatan sifat syaitan”.

Sangat Mengharap seluruh #Insan dan Umat Islam diseluruh dunia perlu jelas dan tidak dikaburkan dari “ASAS INI” dan juga gerakkerja, rupa dan siapa “pakatan hamba sifat syaitan”, kerana ia adalah asas kekuatan, kejahatan, kemampuan, gerakkerja dan sumber dokongan dan manipulasi untuk “pakatan sifat syaitan” kekal berkuasa dalam melaksanakan “kitaran berulang perancangan jahat sifat syaitan” keatas #Insan dunia terutama sekarang kepada Umat Islam

Sangat mengharapkan Seluruh #Insan, penjawat awam dan pendidik Di Amerika diatas “Kekuatan Penuh Keikhlasan “Sifat, Nilai Dan Kekuatan Baik/Mulia(AgamaAllah) Fitrah #Insan” dapat memecahkan kongkongan, belenggu dan ancaman yang dipaksa, dirancangkan dan diidentitikan “entiti pakatan sifat syaitan di Amerika dan entiti zionis” dengan kejahatan, kezaliman, kebatilan dan kemunafikan “sifat syaitan” keatas seluruh #Insan “Di” Amerika, Barat terutama keatas masyarakat Nasarani

Sangat mengharapkan seluruh #Insan terutama di Amerika, perlu jelas menyedari dan memahami, kejahatan, kezaliman dan kemunafikan “pakatan sifat syaitan “Di” Amerika, Britain, Perancis,German, Barat” mempergunakan “entiti pakatan sifat syaitan, zionis” yang dirancang, dipaksa dan diidentitikan kepada masyarakat nasarani, rakyat dan negara Israel adalah “ancaman sebenar” kepada seluruh #Insan Barat Dan di Israel terutama masyarakat Nasarani dan bangsa Yahudi,

“kejahatan, kezaliman dan kemunafikan yang dirancang, dilakukan dan diidentitikan” oleh “pakatan sifat syaitan dan entiti zionis” adalah “Ancaman Sebenar” terutama kepada #Insan Nasarani dan bangsa Yahudi yang dipergunakan sebagai pemaksaan dalam mewujudkan tindakbas setara yang didoktrinkan sebagai “ancaman” (difahami penentangan) berterusan dari #Insan yang ditindas, dizalimi, dinafikan Hak dan Keadilan.

“kejahatan, kezaliman dan kemunafikan yang dirancang dan dilakukan oleh “hamba pakatan sifat syaitan “Di” dinegara Islam seperti mb&salman saud!, bin zayed UAE, alsisi Mesir dan entiti pengganas pakatan sifat syaitan seperti isis” yang diidentitikan kepada Islam adalah “Ancaman Sebenar” kepada #Insan terutama Umat Islam yang dipergunakan dalam memaksa dan mewujudkan tindakbas “sifat syaitan” yang mensasarkan umat dan agama Islam

Dan Yang jelas yang perlu difahami, “pakatan sifat syaitan dan entiti zionis” mempergunakan emosi, sentimen, penindasan ancaman, kepuakan dan agama yang dirosakkan dan diselewengkan, juga memberikan, menjanjikan dan menawarkan kepada “kelompok sasaran pilihan” ganjaran “dunia, harta, keselesaan dan kemewahan”, dan sebagai galangganti menjadi “hamba sifat syaitan”, “menganut agama sifat syaitan” dan “mengamalkakan ajaran sifat syaitan”.

Yang jelas, “pakatan sifat syaitan dan entiti zionis” memaksa, membentuk dan menawarkan “sifat, nilai dan amalan syaitan(neraka)” diatas berbagai nama, rupa, idealogi dan juga agama.

Sangat mengharapkan kesedaran dan kebangkitan #Insan Seluruh Dunia Dengan Penuh Keiklasan terutama #Insan di Amerika, Britain, Perancis, German, Barat, Rusia, China, India, Saudi, Mesir, Libya, Indonesia, Malaysia, Israel dan ++ yang secara besama menetang kejahatan, kezaliman dan kemunafikan “pakatan sifat syaitan diseluruh dunia dan entiti zionis “Di” Israel”.

# » – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Yang jelas, “#Insan Dunia Perlu Tegas Mengecam, Membantah Dan Menentang Kejahatan, Kezaliman Dan Kemunafikan “entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di” Israel, salman “Di” Arab saud!, trump “Di” Amerika, taresa may “Di” Britain, alsisi “Di” Mesir, abas/fatah “Di” Palestin, “rejim pakatan sifat syaitan, bashar assad” “Di” Syria, putin “Di” Rusia, rouhani “Di” Iran, xi jiping “Di” China, sukyi/haungliang “Di” Myanmar dan “hamba pakatan sifat syaitan munafik dan zalim” Diseluruh Dunia

Jutaan Telah Terkorban Dan Jutaan Lagi #Insan Sedang Dizalimi, Ditindas, Dibunuh, Diancam Kebuluran, Penyakit Dan Kematian Diseluruh Dunia Yang Sebahagian Besar Darinya Disebabkan Dan Dilakukan Oleh Kejahatan “pakatan sifat(syaitan) munafik dan zalim”. Sangat Mengharapkan Dan Mengesa Kesedaran, Kebangkitan, Kepedulian, Sokongan Dan Bantuan #Insan Dunia Secara Bersama Mempergiatkan Usaha Menyelamatkan #Insan Dan Secara Bersama Memperjuangkan Dunia Lebih Baik Kepada Setiap #Insan.
Sangat Mengharapkan, Mengesa Dan Menuntut Kesedaran Dan Kebangkitan #Insan Dunia Secara Bersama Berjuang Dengan Penuh Keikhlasan Demi “Sifat, Nilai dan Jasad/Kekuatan Baik/Mulia/(AgamaAllah)Fitrah #Insan”, (Yang Menyakini)Penuh Keikhlasan Kerana Allah Yang Esa Maha Pencipta[“Sifat, Nilai dan Jasad/Kekuatan Baik/Mulia/(AgamaAllah)Fitrah #Insan”]

?Seiring Usaha Dan Masa, Hanya Kepada Allah Kita Memohon, Berserah Dan Kembali?.

# Save #Insan # Save Islam # Stop Genoside #Insan # Stop Genoside Islam,
# » – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

*Note : Petikan Mengunakan Translator Diedit, Tulisan dalam kurungan [ ] atau sebahagian ” ” adalah penambahan ayat dan tanda yang dirasakan sangat perlu untuk menyampaikan, memperjelas dan mempertegaskan maksud, nilai, sifat, kezaliman, kejahatan, kebatilan dan kemunafikan serta sangat perlu melihatnya dan memahaminya dari sudut sepatutnya dan sewajarnya.