Pelarian Wanita Palestin Berulang Kali Dirogol Di Penjara, Seluruh Insan Dunia Perlu Mengecam dan menentang kejahatan, Kezaliman Dan Kemunafikan “rejim hamba sifat syaitan,assad” “Di” Syria

Laporan: Pelarian Wanita Palestin Berulang Kali Dirogol Di penjara [“rejim pakatan sifat syaitan, assad” “Di”]Syria

9 Mac, 2019 : Keluarga tahanan Palestin wanita di penjara [“rejim pakatan sifat syaitan, assad” “Di”]Syria telah berkata bahawa anak perempuan mereka telah berkali-kali diperkosa dan diseksa dengan teruk, tetapi nasib mereka tidak diendahkan.
Menurut Kumpulan Tugas untuk Palestin di Syria, keluarga menghantar mesej kepada badan-badan antarabangsa dan kumpulan hak-hak yang mengkritik kelalaian yang mengelilingi isu itu, Shehab melaporkan semalam.
Kumpulan Tugas – yang menerima satu salinan mesej – mengatakan bahawa keluarga-keluarga itu meminta badan-badan antarabangsa dan kumpulan hak untuk bekerja untuk menghentikan penyeksaan dan pelanggaran yang dikenakan ke atas anak-anak perempuan mereka di dalam penjara-penjara perkhidmatan perisikan [“rejim pakatan sifat syaitan, assad” “Di”]Syria, serta melakukan yang terbaik untuk membebaskan mereka .
Bekas pendeta wanita mengatakan bahawa mereka tertakluk kepada “semua bentuk penyeksaan di dalam penjara [“rejim pakatan sifat syaitan, assad” “Di”]Syria, termasuk penindasan, menggantung, dipukul dengan tiang besi dan cambuk, dan juga berulang kali diperkosa oleh penjaga mereka “hamba sifat syaitan”“.

Baca: Perhimpunan #Insan UK untuk menuntut kebebasan untuk wanita Syria yang dipenjara

Sumber-sumber telah mendokumentasikan 1,730 [anggaran yang direkod] pelarian Palestin di dalam penjara [“rejim pakatan sifat syaitan, assad” “Di”]Syria, termasuk 110 wanita, menyatakan bahawa mereka tidak mempunyai maklumat mengenai keadaan mereka.
Menurut Kumpulan Tugas itu, jumlah tahanan Palestin di dalam penjara [“rejim pakatan sifat syaitan, assad” “Di”]Syria lebih besar daripada ini, dengan menyebutkan bahawa beberapa keluarga tawanan takut untuk mendedahkan bahawa anak-anak mereka dipenjarakan atau memberi butiran tentang tempat mereka.
Sementara itu, Kumpulan Tugas telah mendokumentasikan kematian beberapa pelarian wanita Palestin yang meninggal selepas diseksa, sambil menyatakan bahawa jumlah [anggaran yang direkod] pelarian Palestin yang disiksa sehingga mati ialah 478.

Baca: [anggaran yang direkod]317 Pelarian Palestin hilang di Syria, kata kumpulan hak

Read Mote : https://www.middleeastmonitor.com/20190309-report-female-palestinian-refugees-repeatedly-raped-in-syria-prisons/

Baca Selanjutnya : https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=10&hl=en&ie=UTF8&nv=1&prev=_m&rurl=translate.google.com&sl=auto&sp=nmt4&tl=ms&u=https://www.middleeastmonitor.com/20190309-report-female-palestinian-refugees-repeatedly-raped-in-syria-prisons/

# – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

“Di” Syria, Diantara siri Kejahatan, Kezaliman dan kemunafikan “rejim pakatan sifat syaitan, assad” “Di” Syria, putin “Di” Rusia, rouhani “Di” Iran, juga sengkokolannya “entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di” Israel, bin&salman “Di” Arab saud!, trump “Di” Amerika, alsisi “Di” Mesir, abas/fatah “Di” Palestin Dan “hamba pakatan sifat syaitan” Sepertinya “Di” Seluruh Dunia.

Sangat Azab Penderitaan, Penindasan, Kezaliman Dan Kekejaman Yang Telah Dilalui #Insan Dan Umat Islam “Di” Syria, Palestin, Yaman, Rohingya, Uyghurs, Benua Afrika,Somalia Dan Diseluruh Dunia.

“DIMANA DAN APAKAH TINDAKAN” yang dikatakan “raja, sultan, kerajaan, pemimpin, mufti dan ulamak” agama, umat islam dam Malaysia?

Dimana pemimpin negara dan Umat Islam?, Apakan tindakan majoriti pemimpin Dunia, #Insan dan Umat Islam?

Atau hanya sibuk mempergunakan dan menjual ritual, nama dan perhiasan Islam, merosak dan menyelewengkan Agama, Nilai Dan Moral, melalai, menekan dan menghalang kebangkitan Islam dan rakyat, menganiaya, mengancam dan menindas rakyat yang dihina dan mengemis!.

# – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Secara peribadi ingin memohon maaf kerana tidak mampu berusaha lebih baik untuk turut sama lebih membantu dan menyumbang untuk membela dan meringankan penderitaan #Insan dan umat Islam di Syria, Yaman, Palestin, Rohingya, Uyghurs, Benua Afrika, Somalia, Sudan dan diseluruh dunia.

Dan sebagai mewakili rakyat Malaysia juga ingin memohon maaf kerana sekarang “Negara Dan Rakyat Malaysia telah diperangkap, terperangkap dan ‘Di’ sibukkan membayar hutang, krisis ekonomi, kos hidup, kerosakan dan penyelewengan Agama, budaya, sosial dan nilai hidup. Telah diperangkap dan terperangkap dalam krisis, kerosakan, penyelewengan dan kemunafikan kepimpinan sekian lama, dan sekarang ‘Di’dalam proses melengkapkan ‘Kitaran Berulang Perancangan “dasar sifat syaitan”, Jahat, Kemunafikan Dan Kebatilan’ demi kelangsungan kuasa dan kawalan, untuk menyusun dan melaksanakan gerak kerja dan perancangan jahat “pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia, membersihkan kotoran, kerosakan dan menyerap penentangan.

Dan sekarang “pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia ‘Di’dalam proses sedang “merai, menyemarak, memanipulasi dan mempergunakan kesan dan matlamat kerosakan, penyelewengan dan kemusnahan yang dirancang dan dengan sengaja dilakukan”. DAN untuk menutupi jejak, gerak kerja dan perancangan “pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia yang digerakkan dan dirancang sekian lama dan juga penerus dan pelaksana dasar penjajah kolonial “hamba sifat syaitan” british” oleh barisan “kepimpinan pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia dalam berbagai rupa, agama, akidah, bangsa dan golongan

Dengan maaf, Dan untuk makluman #Insan Dunia Dan Umat Islam terutama yang sedang azab menderita, dizalimi, ditindas, dibunuh dan diancam kebuluran, penyakit dan kematian, Malaysia sekarang masih lagi dikuasai “akitek dan pendokong” “pakatan sifat syaitan” dalam berbagai rupa, akidah dan parti. Yang Jelas “Tidak banyak yang Malaysia dan rakyatnya mampu lakukan dan sumbangkan”, “tidak banyak kepimpinan Malaysia yang ada sanggup lakukan dan lantang bersuara”, sebahagiannya dan sebilangannya mungkin sibuk, mungkin takut, mungkin tidak peduli, mungkin telah dirosakkan atau mungkin telah menjadi sebahagian dari “hamba dan perancangan jahat pakatan sifat syaitan” “Di” Malaysia Atau mungkin juga “TELAH(sekadar)” dijadikan sebagai perhiasan politik habuan, retorik perjuangan, pemuka agama dan dipergunakan “pakatan sifat syaitan”.

#Hanya Allah Yang Maha Mengetahui Dan Membalas HukumanNya Di Dunia Dan Azab Dihari Pembalasan.

Yang jelas, “#Insan Dunia Perlu Tegas Mengecam, Membantah Dan Menentang Kejahatan, Kezaliman Dan Kemunafikan salman “Di” Arab saud!, trump “Di” Amerika, “entiti pakatan sifat syaitan, zionis” “Di” Israel, alsisi “Di” Mesir, abas/fatah “Di” Palestin, “rejim pakatan sifat syaitan, bashar assad” “Di” Syria, putin “Di” Rusia, rouhani “Di” Iran dan “hamba pakatan sifat syaitan munafik dan zalim” Diseluruh Dunia

Jutaan Telah Terkorban Dan Jutaan Lagi #Insan Sedang Dizalimi, Ditindas, Dibunuh, Diancam Kebuluran, Penyakit Dan Kematian Diseluruh Dunia Yang Sebahagian Besar Darinya Disebabkan, Dirancang Dan Dilakukan “hamba pakatan sifat syaitan, munafik, jahat dan zalim”. Sangat Mengharapkan Dan Mengesa Kesedaran, Kebangkitan, Kepedulian, Sokongan Dan Bantuan #Insan Dunia Secara Bersama Mempergiatkan Usaha Menyelamatkan #Insan Dan Secara Bersama Memperjuangkan Dunia Lebih Baik Kepada Setiap #Insan.
Sangat Mengharapkan, Mengesa Dan Menuntut Kesedaran Dan Kebangkitan #Insan Dunia Secara Bersama Berjuang Dengan Penuh Keikhlasan Demi “Sifat, Nilai dan Jasad/Kekuatan Baik/Mulia/(AgamaAllah)Fitrah #Insan”, (Yang Menyakini)Penuh Keikhlasan Kerana Allah Yang Esa Maha Pencipta[“Sifat, Nilai dan Jasad/Kekuatan Baik/Mulia/(AgamaAllah)Fitrah #Insan”]

“Seiring Usaha Dan Masa, Hanya Kepada Allah Kita Memohon, Berserah Dan Kembali”.

# Save #Insan # Save Islam # Stop Genoside #Insan # Stop Genoside Islam

*Note : Petikan Mengunakan Translator Diedit, Tulisan dalam kurungan [ ] atau sebahagian ” ” adalah penambahan ayat dan tanda yang dirasakan sangat perlu untuk menyampaikan, memperjelas dan mempertegaskan maksud, nilai, sifat, kezaliman, kejahatan, kebatilan dan kemunafikan serta sangat perlu melihatnya dan memahaminya dari sudut sepatutnya dan sewajarnya.